Počet záznamov: 1
Spoločenský marketing
Názov Spoločenský marketing Autorské údaje Eva Hanuláková, Adriana Pročková, recenzovali: Kornélia Richterová, Zuzana Pokojná Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Richterová Kornélia (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Pokojná Zuzana (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2001. - 222 s. ISBN 80-225-1409-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing spoločenský * koncepcie * zodpovednosť spoločenská * kritika * záujmy ekonomické * podnik * konflikty * etika * manažéri * rozhodovanie * marketing mix * reklama * spoločnosť * deti * politika environmentálna * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * produkty * trh * ceny * kanály distribučné * komunikácia * USA * Európa * Európska únia * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 13, z toho voľných 12, prezenčne 1 Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (2) - KNIHY Signatúra 773087-773099
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 773087 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 773088 SEK Sklad knižničného fondu voľný 773089 SEK Sklad knižničného fondu voľný 773090 SEK Učebnicový fond voľný 773091 SEK Učebnicový fond voľný 773092 SEK Učebnicový fond voľný 773093 SEK Učebnicový fond voľný 773094 SEK Učebnicový fond voľný 773095 SEK Učebnicový fond voľný 773096 SEK Učebnicový fond voľný 773097 SEK Učebnicový fond voľný 773098 SEK Učebnicový fond voľný 773099 SEK Učebnicový fond voľný
Počet záznamov: 1