Počet záznamov: 1  

Proč nakupujeme

  1. Názov Proč nakupujeme : jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej
    Autorské údajePaco Underhill, [z angl. orig. ... přeložil Aleš Lisa]
    Autor Underhill Paco
    Ďalší autori Lisa Aleš (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : Management Press , 2002. - 253 s.
    ISBN80-7261-055-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá merchandising * nákup * technika obchodná * predaj * psychológia predaja * obchod * stratégia obchodná * ponuka * technika predaja * zákazníci * obchodníci * obchod elektronický * psychológia trhu
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra777868

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    777868SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.