Počet záznamov: 1  

Obyknovennyj marketing.

  1. Názov Obyknovennyj marketing. : Traktovka F. Kotlera i čto iz neje sledujet.
    Preklad názvuBežný marketing. Názory Ph. Kotlera a čo z nich vyplýva.
    Autorské údajeJu. Rubin
    Autor Rubin Ju.
    Zdrojový dokumentEkonomičeskije nauki. Č. 3 (1991), s. 28-38
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumenturuština
    Krajina vydania[SU]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * Kotler, P. * hospodárstvo trhové * konkurencia * dopyt spotrebiteľský * plánovanie strategické * firmy
    AnotáciaHlavná myšlienka knihy Ph. Kotlera (profesor USA) "Základy marketingu", M. Progress 1990. Kniha objasňuje základné zákonitosti trhovej činnosti firmy. Výklad obsahu a funkcií marketingu ako organizovaného trhového hospodárstva a vzťahu dvoch protirečivých tendencií - konkurencie ekonomicky nezávislých tovarových výrobcov a integrácie ich úsilí k zabezpečeniu spotrebiteľského dopytu odrážajúcich sa v bežnom a strategickom plánovaní.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.