Počet záznamov: 1
Úloha sponzorstva: vzájomná prospešnosť
Názov Úloha sponzorstva: vzájomná prospešnosť : Obmedzením prostriedkov na sponzoring a reklamu zoslabne prílev peňazí do štátneho rozpočtu Autorské údaje J. Goldberger Autor Goldberger J. Zdrojový dokument Slovenský Profit. Roč. 3, č. 13 (1995), s. 1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Heslá sponzorovanie * reklama * marketing * komunikácia * osoby právnické * dary * dane * legislatíva * VÚB Bratislava Anotácia Význam sponzoringu ako moderného nástroja marketingovej komunikácie. Pripravované opatrenia vlády SR na obmedzenie limitov na reklamu a sponzoring. Ciele sponzoringu. Základné stanoviská pre využitie sponzoringu v marketingovej komunikácii. Využívanie prostriedkov na sponzorstvo. Podpora humanitných a dobročinných aktivít. Všeobecná úverová banka a jej sponzorské aktivity. Sponzoring ako reklamný fenomén. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1