Počet záznamov: 1  

Bankový marketing. 2

  1. Názov Bankový marketing. 2 : Banky sú viac ako prosté predajne peňazí
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentSlovenský Profit. Roč. 3, č. 11 (1995)
    Profit Extra. s. 29
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá marketing * banky * imidž * reklama * komunikácia
    AnotáciaVýznam finančnej reklamy pre banky. Rozdiel medzi finančnou a obchodnou reklamou. Prvky marketingového prístupu banky. Komunikačná politika banky. Priama komunikácia ako technika prístupu ku klientovi - tri základné formy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.