Počet záznamov: 1
Cigarety: pasca na reklamu
Názov Cigarety: pasca na reklamu : Výrobcovia tvrdia, že reklama prispela k fajčeniu iba u 1,5 percenta občanov Autorské údaje A. Goldbergerová Autor Goldbergerová A. Zdrojový dokument Slovenský Profit. Roč. 3, č. 27 (1995), s. 5 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá priemysel tabakový * investície zo zahraničia * tabak * Slovensko * S.I.T., a.s. Bratislava * výrobky tabakové * reklama Anotácia Situácia v slovenskom tabakovom priemysle. Podiel spoločnosti S.I.T. (Slovak International Tabak) od jej vzniku na našom trhu. Podpora domáceho pestovania tabaku a nákup tabaku od domácich pestovateľov viac ako 40 perc. objemového množstva. Investície S.I.T. do spracovateľských závodov na Slovensku. Výroba cigariet - druhy, spotreba. Problém reklamy tabakových výrobkov. Chýbajúci návrh zákona o regulácii reklamy na Slovensku, týkajúcej sa reklamy liečiv, tabakových výrobkov, alkoholických nápojov a zbraní. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1