Počet záznamov: 1  

Ako postupovať pri tvorbe podnikateľského plánu

  1. Názov Ako postupovať pri tvorbe podnikateľského plánu
    Autorské údajeMária Režňáková
    Autor Režňáková Mária
    Zdrojový dokument Finančný poradca podnikateľa. Č. 5 (1996), s. 101-108. - Žilina : Informačné centrum podnikateľov, 1996. ISSN 1335-1516
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Heslá plán podnikateľský * plánovanie podnikové * metodika * plán výrobný * marketing * analýza trhu * plán finančný * prostredie podnikateľské
    AnotáciaPodnikateľský plán predstavuje plán podnikateľskej aktivity a slúži podnikateľovi ako nástroj spoznávania podnikateľského prostredia a realizácie podnikateľského zámeru. Rozdelenie podnikateľského plánu na tri časti z hľadiska požiadaviek finančných inštitúcií kladených na podnikateľský plán: I. Sumár, II. Hlavná časť, III. Prílohy. Hlavná časť po obsahovej stránke má nasledovné náležitosti: l. Opis firmy, 2. Analýza trhu a konkurencie, 3. Marketingový plán, 4. Výrobný plán, 5. Finančný plán, 6. Kritické a rizikové faktory.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.