Počet záznamov: 1
Ako postupovať pri tvorbe podnikateľského plánu
Názov Ako postupovať pri tvorbe podnikateľského plánu Autorské údaje Mária Režňáková Autor Režňáková Mária Zdrojový dokument Finančný poradca podnikateľa. Č. 5 (1996), s. 101-108. - Žilina : Informačné centrum podnikateľov, 1996. ISSN 1335-1516 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Heslá plán podnikateľský * plánovanie podnikové * metodika * plán výrobný * marketing * analýza trhu * plán finančný * prostredie podnikateľské Anotácia Podnikateľský plán predstavuje plán podnikateľskej aktivity a slúži podnikateľovi ako nástroj spoznávania podnikateľského prostredia a realizácie podnikateľského zámeru. Rozdelenie podnikateľského plánu na tri časti z hľadiska požiadaviek finančných inštitúcií kladených na podnikateľský plán: I. Sumár, II. Hlavná časť, III. Prílohy. Hlavná časť po obsahovej stránke má nasledovné náležitosti: l. Opis firmy, 2. Analýza trhu a konkurencie, 3. Marketingový plán, 4. Výrobný plán, 5. Finančný plán, 6. Kritické a rizikové faktory. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-7
článok
Počet záznamov: 1