Počet záznamov: 1
Cena v reklame
Názov Cena v reklame Autorské údaje M. Mazág Autor Mazág M. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1996), s. 18-19. - : Strategie Praha, 1996. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá reklama * ceny predajné * podnikanie * zákazníci * tvorba cien * médiá * správanie spotrebiteľa Anotácia Cena v reklame ako prostriedok tlaku na obchodníkov a spotrebiteľov. Pohľad zákazníka na obchodníka a cenu. Vplyv ceny na spotrebiteľské správanie. Koncepcia tvorby cien. Úloha médií pri použití ceny v reklame. Výhody uvádzania cien v reklame. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-6
článok
Počet záznamov: 1