Počet záznamov: 1
Strategický partner Slovenských telekomunikácií by mal získať 20- až 30-percentný podiel v spoločnom podniku
Názov Strategický partner Slovenských telekomunikácií by mal získať 20- až 30-percentný podiel v spoločnom podniku Autorské údaje D. Lajčiaková, Jozef Andacký, Ľ. Brezina Autor Lajčiaková D. Spoluautori Brezina Ľ. Andacký Jozef Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 36 (4. septembra 1996), s. 8A-9A. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá Slovensko * telekomunikácie * spoločnosti akciové * investori * súťaž verejná * modernizácia * projekty * tarify * 1990-2000 * 1996-2000 * 1996 * Slovenské telekomunikácie, š.p. Bratislava * EuroTel Bratislava, s.r.o. Bratislava Anotácia Vstup strategického partnera do Slovenských telekomunikácií (ST), š.p. Bratislava by mal byť jednou z foriem financovania druhej etapy rozvoja telekomunikácií do r. 2000. ST sa majú pretransformovať na akciovú spoločnosť so 100-perc. účasťou štátu. Prínosy strategického partnera. Verejné súťaže vyhlásené Slovenskými telekomunikáciami v r. 1996. Telekomunikačný projekt II určuje ciele modernizácie siete a rozvoja telekomunikačných služieb v SR v r. 1996-2000. Pripravuje sa transformácia telekomunikačných poplatkov. Hustota a počet hlavných telefónnych staníc v SR v r. 1990-2000. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 21-40
článok
Počet záznamov: 1