Počet záznamov: 1  

Marketingová a inovační strategie firmy

  1. Názov Marketingová a inovační strategie firmy
    Autorské údajeE. Obermannová
    Autor Obermannová E.
    Zdrojový dokument Podniková organizace : management. Odborný časopis pro manažery a podnikatele. Roč. 50, č. 1 (1996), s. 24-32. - Praha : VUSTE-ENVIS, 1996. ISSN 0032-1869
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * inovácia * firmy * výrobky nové * plánovanie strategické * modely * matice
    AnotáciaPokračovanie z č. 9/95. Inovačná podniková stratégia ako súčasť celkovej stratégie a strategického plánovania. Vrcholové marketingové plánovanie a jeho vzťah k inovačnému procesu. Strategické marketingové modely a strategické inovácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.