Počet záznamov: 1
Je prezentácia v reklame zbytočnosťou, alebo zdrojom istoty v rozhodovaní zadávateľa?
Názov Je prezentácia v reklame zbytočnosťou, alebo zdrojom istoty v rozhodovaní zadávateľa? Autorské údaje M. Lechnický Autor Lechnický Milan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 4 (Apríl 1996), s. 19. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá marketing * reklama * predaj * podnikanie Anotácia Základné formy predaja: míting a prezentácia. Posúdenie návrhu reklamnej kampane. Základné podmienky prezentácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-2, 4-6
článok
Počet záznamov: 1