Počet záznamov: 1  

Systematická a koncepčná marketingová komunikácia s cieľovou skupinou - deti

  1. Názov Systematická a koncepčná marketingová komunikácia s cieľovou skupinou - deti
    Autorské údajeB. Žiačiková
    Autor Žiačiková B.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 50 (11. decembra 1996), s. 13A. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia * deti * práca s verejnosťou * Slovensko
    AnotáciaV poslednom čase sa často hovorí o reklamných aktivitách adresovaných deťom. Štúdio Alexa Bratislava sa zameriava na marketingovú komunikáciu v cieľovej skupine detí. Pojem - spoločenský marketing. Situácia na Slovensku. Aktivity štúdia Alexa zamerané na deti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 41-51

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.