Počet záznamov: 1
Marketing a řízení prodeje: Principy marketingu. 1
Názov Marketing a řízení prodeje: Principy marketingu. 1 Autorské údaje G.P. Boulden, V. Šafaříková Autor Boulden G.P. Spoluautori Šafaříková V. Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 6, č. 4 (Duben 1997), s. 18-19. - Praha : QplusQ, 1997. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * firmy * stratégia marketingová * produkty * služby * ceny * distribúcia Anotácia Charakteristika princípov a prístupov k marketingu, ktoré majú všeobecnú platnosť. Koncepcia marketingu, jej fungovanie, prínos a výhody. Orientácia firmy na zákazníka. Firma zameraná na produkt alebo služby. Ponúkaný produkt alebo služby. Ceny produktov, určovanie cien. Veľkosť trhu. Propagácia. Distribúcia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-12
článok
Počet záznamov: 1