Počet záznamov: 1  

Marketing a řízení prodeje: Principy marketingu. 2

  1. Názov Marketing a řízení prodeje: Principy marketingu. 2
    Autorské údajeG.P. Boulden, V. Šafaříková
    Autor Boulden G.P.
    Spoluautori Šafaříková V.
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 6, č. 5 (Květen 1997), s. 20-21. - Praha : QplusQ, 1997. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * predaj * servis * marketing mix * marketing manažment
    AnotáciaPrincípy a prístupy k marketingu. Popredajný servis (after sale servis) - spôsob, akým sú výrobok alebo služby podporované. Marketing mix (trhový mix) - kombinácia šiestich faktorov. Riadenie predaja. Štruktúra oddelenia predaja. Predajný cyklus. Rozdelenie teritórií. Predajný rozpočet.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.