Počet záznamov: 1  

Na vybudovanie etickej firmy nestačí len dodržiavať zákony

  1. Názov Na vybudovanie etickej firmy nestačí len dodržiavať zákony
    Autorské údajeB. Žiačiková
    Autor Žiačiková B.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 25 (18. júna 1997), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 17 - Etika. Morálka
    Heslá firmy * etika podnikateľská * etika * kódexy * podnikanie * manažéri * zisk podnikateľský * USA * Európa
    AnotáciaCharakteristika pojmu etika. Význam etiky v podnikaní, pri riadení firmy. Vzťah etiky a ziskovosti v podnikaní. Predpoklady etického rozvoja firmy. Morálny vývoj firmy. Existencia etického kódexu v amerických a európskych firmách. Význam etického kódexu pre úspešný rozvoj firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.