Počet záznamov: 1  

Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh

  1. Názov Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh
    Autorské údajeM. Mazág
    Autor Mazág M.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1997), s. 22-23. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá marketing * reklama * agentúry * Slovensko * médiá * Klub reklamných agentúr Slovenska
    AnotáciaRozhovor s M. Baranovičom, generálnym riaditeľom vydavateľstva Euroskop o súčasnom mediálnom a reklamnom trhu na Slovensku. Nárast počtu nových médií na slovenskom trhu. Súčasné vzťahy médií a reklamných agentúr. Činnosť KRAS-u v reklamnom prostredí v oblasti vzťahov medzi médiami a reklamnými agentúrami. Perspektívy mediálneho trhu. Zahraničný trend expanzie reklamy do oblasti regionálnych médií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.