Počet záznamov: 1  

Marketing a řízení prodeje. Jak dokonale uspokojit zákazníky. 2

  1. Názov Marketing a řízení prodeje. Jak dokonale uspokojit zákazníky. 2
    Autorské údajeG.P. Boulden, V. Šafaříková
    Autor Boulden G.P.
    Spoluautori Šafaříková V.
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 6, č. 9 (Září 1997), s. 20-21. - Praha : QplusQ, 1997. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * predaj * zákazníci * programy * firmy * služby
    AnotáciaOrganizačné opatrenia na podporu rozvoja programu starostlivosti o zákazníka. Jedná sa o dva aspekty tohto procesu: 1. Vývoj systémov a postupov potrebných k vytvoreniu patričnej kultúry starostlivosti o zákazníka v existujúcej organizácii. 2. Zavedenie nového oddelenia, ktoré sa bude zaoberať starostlivosťou o zákazníka. Aktivity, ktoré sú potrebné vykonať v existujúcej organizácii v rámci procesu starostlivosti o zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.