Počet záznamov: 1
Dobre vybudovaná distribučná sieť je jedna z rozhodujúcich podmienok úspešnosti firmy
Názov Dobre vybudovaná distribučná sieť je jedna z rozhodujúcich podmienok úspešnosti firmy Autorské údaje Lena Oujezdská Autor Oujezdská Lena Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 9 (25. februára 1998), s. 16A. - Bratislava : TREND Holding, 1998. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá technika * domácnosti * firmy * maloobchod * zisk * kvalita výrobkov * Slovensko * distribúcia * Electrolux Slovakia, s.r.o. Anotácia Švédska spoločnosť Electrolux aj na slovenskom trhu (od r. 1993). Electrolux Slovakia, s.r.o. má na Slovensku päť divízií (4 obchodné a 1 finančnú). Strategickým krokom firmy bola orientácia na maloobchod. Cenová stratégia firmy. Predaj výrobkov a zisk firmy. Potreba vybudovania dobrej distribučnej siete. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-20
kniha
Počet záznamov: 1