Počet záznamov: 1
Pri strategickom predaji nestačí dobrá znalosť produktov a obratná argumentácia
Názov Pri strategickom predaji nestačí dobrá znalosť produktov a obratná argumentácia Autorské údaje Peter Benkovič, Ladislav Gabčo Autor Benkovič Peter Spoluautori Gabčo Ladislav Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 46 (12. novembra 1997), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá predaj * argumentácia * predajcovia * firmy * zákazníci * zákazky * konkurencia * manažéri * Slovensko Anotácia Základné atribúty strategického predaja. Tri fázy procesu strategického predaja. Intuitívnosť slovenských firiem v strategickom predaji. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 41-51
kniha
Počet záznamov: 1