Počet záznamov: 1
Marketingová Coca-Cola
Názov Marketingová Coca-Cola Autorské údaje Anton Bódis, Radovan Pekník Autor Bódis Anton Spoluautori Pekník Radovan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 1 (Január 1998), s. 10-11. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá Coca-Cola * Coca-Cola Company * Coca-Cola Amatil Slovakia * nápoje nealkoholické * distribúcia * stratégia marketingová * podpora predaja * reklama * výrobcovia Anotácia Marketingové stratégie Coca-Coly. The Coca-Cola Company (TCCC) sa snaží pôsobiť v každej krajine prostredníctvom výrobcov nazývaných botleri, ktorí sú autorizovanými výrobcami nealkoholických nápojov spoločnosti. Kľúčoví botleri. Zmluvný výrobca TCCC na Slovensku je Coca-Cola Amatil Slovakia. Marketingová štruktúra v systéme Coca-Cola. Produkty, predaj, ceny, podpora predaja (promotion), miesto (place). Vývoj a nové trendy v marketingu TCCC. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-6
článok
Počet záznamov: 1