Počet záznamov: 1
Čo je to brief?
Názov Čo je to brief? Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 3 (Marec 1998), s. 22-23. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * brief * koncepcie * agentúry * klienti * komunikácia * tvorba reklamy * kampane reklamné Anotácia Výklad pojmu brief. Brief ako komunikačný mostík medzi agentúrou a klientom. Pod pojmom brief sa rozumie zhrnutie úloh reklamy, ktoré slúžia ako pracovná línia a orientačný rámec pre všetkých, ktorí sa na reklame podieľajú. Na otázky z praxe briefu sa vyjadrujú odborníci reklamných agentúr. Schéma koncepcie briefu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-6
článok
Počet záznamov: 1