Počet záznamov: 1  

Trialóg - klient, agentúra, zákazník

  1. Názov Trialóg - klient, agentúra, zákazník
    Autorské údajeKatarína Marková
    Autor Marková Katarína
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 22-23. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá tvorba reklamy * firmy * klienti * komunikácia marketingová * agentúry * kampane reklamné * výrobky * propagácia
    AnotáciaProces tvorby reklamy. Systém práce a postup na základe trialógu medzi klientom, agentúrou a spotrebiteľom. Efektívna spolupráca, marketingová komunikácia firmy. Úloha reklamy. Propagačné vplyvy na správanie spotrebiteľa. Marketingová stratégia, budovanie značky firmy. Dotazník pre klientov pri výbere reklamnej agentúry.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.