Počet záznamov: 1  

Získávání nových trhů

  1. Názov Získávání nových trhů . 2. Jak hledat základní informace
    Autorské údajeAlfons Kachlík, Hana Kachlíková
    Autor Kachlík Alfons
    Spoluautori Kachlíková Hana
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing. Roč. 7, č. 12 (1998), s. 9-12. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.56 - Zahraničnoobchodný styk
    Heslá vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * štatistika * informácie vnútropodnikové * informácie štatistické * krajiny rozvojové * vývoz celkov investičných
    AnotáciaPrvá etapa hľadania nových trhov pre exportérov - zistenie existencie zahraničných trhov zodpovedajúcich výrobným a dodávkovým možnostiam vývozcu. Využívanie štatistík na získanie informácií o zahraničných trhoch. Práca s vývoznými a dovoznými štatistikami a ich upresnenie. Zdroje vlastných informácií v podniku. Špecifický prípad vývozu - krajiny, v ktorých dovoz sledovaných komodít nie je, alebo je nedostatočný. Dodávky investičných celkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.