Počet záznamov: 1  

Získávání nových trhů

  1. Názov Získávání nových trhů . 3. Jak zvolit vhodné země
    Autorské údajeAlfons Kachlík, Hana Kachlíková
    Autor Kachlík Alfons
    Spoluautori Kachlíková Hana
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 1 (Leden 1999), s. 10-13. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.56 - Zahraničnoobchodný styk
    Heslá vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * výrobky * spotrebitelia * bariéry obchodu zahraničného * konkurencia medzinárodná * prostredie ekonomické
    AnotáciaPodrobnejší rozbor perspektívnych trhov na základe exportnej stratégie a výber dvoch až troch vhodných krajín. Upresnenie výrobkov a ich spotrebiteľov. V prípade pozitívnych výsledkov ďalšie zisťovanie obchodno-politického režimu, prekážok obchodu, konkurenčných dodávateľov, ekonomického a politického prostredia a zmluvných vzťahov s vlastnou krajinou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.