Počet záznamov: 1
Získávání nových trhů
Názov Získávání nových trhů . 3. Jak zvolit vhodné země Autorské údaje Alfons Kachlík, Hana Kachlíková Autor Kachlík Alfons Spoluautori Kachlíková Hana Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 1 (Leden 1999), s. 10-13. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.56 - Zahraničnoobchodný styk Heslá vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * výrobky * spotrebitelia * bariéry obchodu zahraničného * konkurencia medzinárodná * prostredie ekonomické Anotácia Podrobnejší rozbor perspektívnych trhov na základe exportnej stratégie a výber dvoch až troch vhodných krajín. Upresnenie výrobkov a ich spotrebiteľov. V prípade pozitívnych výsledkov ďalšie zisťovanie obchodno-politického režimu, prekážok obchodu, konkurenčných dodávateľov, ekonomického a politického prostredia a zmluvných vzťahov s vlastnou krajinou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1