Počet záznamov: 1
Marketingový program
Názov Marketingový program . 6. Rentabilita prodejních metod - případová studie Autorské údaje Jan Urbánek Autor Urbánek Jan Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 2 (Únor 1999), s. 16-17. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * tvorba cien * štúdie prípadové * ceny vývozné * kalkulácia cenová * ceny * politika cenová * technika obchodná * tržby * rentabilita * rozdiely cenové * náklady variabilné Anotácia Prípadová štúdia kalkulácie jednicových, exportných cien, stanovenia obchodných metód a cenovej politiky pre fiktívne výrobky Alfa a Beta. Cieľ štúdie: posilnenie návyku využívania krycieho príspevku - ako rozdielu ceny (tržieb) a variabilných nákladov - pri plánovaní, rozhodovaní a hodnotení výsledkov v medzinárodnom marketingu a podnikaní. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1