Počet záznamov: 1
Reklamný trh narástol o 19 perc.
Názov Reklamný trh narástol o 19 perc. Autorské údaje Pavel Hapák Autor Hapák Pavel Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 2 (Február 1999), s. 1,20-21. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * výdavky * médiá * trh * Slovensko * ukazovatele * 1997-1998 * 2003 Anotácia Vývoj reklamného trhu na Slovensku. Trh v roku 1998 vzrástol oproti roku 1997 o 19 perc. Trh reklamy a hospodárska recesia. Hospodársky vývoj a reklamný trh. Vývoj hlavných ukazovateľov. Štruktúra výdavkov na reklamu, reklama do roku 2003. Vývoj parametrov rastu reklamného trhu. Metodika hodnotenia veľkosti reklamného trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-6
článok
Počet záznamov: 1