Počet záznamov: 1  

Stejné úmysly, různé strategie

  1. Názov Stejné úmysly, různé strategie
    Autorské údajeTomáš Hájek
    Autor Hájek Tomáš
    Zdrojový dokument Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 3 (2000), s. 14-15. - : České a slovenské odborné nakladatelství Praha, 2000. ISSN 1210-4094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá značky maloobchodné * značky výrobné * maloobchod * spoločnosti obchodné * kvalita výrobkov * ceny maloobchodné * Česko * stratégia marketingová
    AnotáciaCharakteristika privátnych (maloobchodných) značiek, ich vznik a použitie. Obchodné firmy v ČR, používajúce vlastné značky. Vzťah medzi kvalitou a nízkou cenou maloobchodných značiek. Prehľad vlastných značiek vyrábaných pre konkrétnych obchodníkov v ČR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.