Počet záznamov: 1  

Komunikácia o cenotvorbe

  1. Názov Komunikácia o cenotvorbe : cena je stále jedným z kľúčových faktorov
    Autorské údajeMatej Jaššo
    Autor Jaššo Matej
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 8, č. 104 (1. júna 2000), s. K-1. - Bratislava : Ecopress, 2000. ISSN 1335-4701
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá tvorba cien * komunikácia * rozhovor * stratégia marketingová * ceny ponukové * produkty * služby * klienti
    AnotáciaCenotvorba sa stáva jednou z najdôležitejších súčastí firemnej stratégie. Významná rola komunikácie s klientom ohľadne cenovej hladiny ponúkaných produktov a služieb. Zostavenie komunikačnej stratégie v oblasti cenotvorby.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 65-125

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.