Počet záznamov: 1  

Manažérske systémy vo svete si čoraz viac všímajú zákazníka

  1. Názov Manažérske systémy vo svete si čoraz viac všímajú zákazníka
    Autorské údajeKatarína Začková
    Autor Začková Katarína
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 23 (7. júna 2000), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * kvalita * normy * kvalita výrobkov * svet * ISO 9000 * TQM * zákazníci
    AnotáciaVo svete sa najviac využívajú systémy manažmentu kvality v rámci súboru noriem ISO 9000. Nejde len o zabezpečenie kvality výrobkov, ale aj o celkový systém riadenia. Mnohí slovenskí manažéri ešte stále nedôverujú štandardným manažérskym systémom. V Česku a na Slovensku sa diskutuje o zásadnej revízii medzinárodných noriem ISO 9000. Total Quality Management (TQM). Princípy manažmentu kvality.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.