Počet záznamov: 1  

Kreatívne štúdiá neprežili rok 2000

  1. Názov Kreatívne štúdiá neprežili rok 2000
    Autorské údajeBarbora Žiačiková
    Autor Žiačiková Barbora
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 46 (15. novembra 2000), s. 25A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá kreativita * firmy * reklama * konkurencia * Slovensko
    AnotáciaKreatívne štúdiá na Slovensku. Len tri firmy mohli mať skutočne visačku kreatívneho štúdia. Dnes sú zo všetkých troch firiem, všetkých veľmi úspešných, fullservisové agentúry. Príčiny zániku týchto firiem. Slovensko ešte nepochopilo význam využívania kreatívnych štúdií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 41-51

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.