Počet záznamov: 1  

Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 128 s.

  1. Názov Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 128 s.
    Autorské údajeKristína Viestová
    Autor Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 29, č. 4 (2000), s. 502-503. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X
    Recenz.dok. Imidž v teórii a praxi / Vanda Lieskovská. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * podnikatelia * obchodníci * maloobchod * marketing * recenzie
    AnotáciaRecenzia na knihu Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Cieľom monografie je prispieť ku komplexnejšiemu spracovaniu teórie imidžu. Kniha má tri kapitoly. Prvú tvorí pojednanie o význame teórie imidžu v marketingu, druhú samostatná teória imidžu a treťou kapitolou je komplexný príklad pre výskum obchodného imidžu.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.