Počet záznamov: 1
Slovenská televízia nemá peniaze, platí reklamným časom
Názov Slovenská televízia nemá peniaze, platí reklamným časom Autorské údaje Sylvia Pálková Autor Pálková Sylvia Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 12, č. 6 (6. februára 2002), s. 11A. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá televízia * financovanie * financie * spolupráca podnikov * reklama * Slovenská televízia Bratislava Anotácia STV nemá dostatok peňazí na výrobu vlastných programov. Preto čoraz viac spolupracuje s externými firmami na výrobe spoločných programov a platí im reklamným časom. STV nechce zverejniť akou časťou sa koprodukční partneri podieľajú na vysielacom čase. K tomuto druhu spolupráce ju núti nedostatok vlastných financií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-20 + 31 príl.
článok
Počet záznamov: 1