Počet záznamov: 1  

Sponzoring versus reklama v kontexte daňového dopadu

  1. Názov Sponzoring versus reklama v kontexte daňového dopadu
    Autorské údajeJán Mintál
    Autor Mintál Ján
    Zdrojový dokument Poradca. Č. 12-13 (2002), s. 168-176. - Žilina : Poradca, 2002. ISSN 1335-1583
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.2 - Dane. Poplatky. Dávky. Odvody
    Heslá sponzorovanie * dary * reklama * podnikatelia * zmluvy * zmluvy darovacie * dopad daňový
    AnotáciaDva základné spôsoby, ako sa pomoc podnikateľa neziskovým organizáciám prostredníctvom peňažných, resp. nepeňažných sponzorských darov môže zohľadniť v jeho hospodárskom výsledku vo forme zníženia základu dane. Určenie podmienok darovania prostredníctvom tzv. sponzorskej, resp. darovacej zmluvy alebo zmluvy o reklame. Obsah zmlúv a vzory zmlúv.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 8-13 + 7 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.