Počet záznamov: 1  

ISO 9001:2000 podporuje komunikaci se zákazníky - "nezbytnou pro úspěch jakékoli organizace"

  1. Názov ISO 9001:2000 podporuje komunikaci se zákazníky - "nezbytnou pro úspěch jakékoli organizace"
    Preklad názvuISO 9001:2000 promotes customer communication - "essential to the succes of any organization"
    Autorské údajeErika Leonardi
    Autor Leonardi Erika
    Zdrojový dokument Svět jakosti = World of quality. Roč. 9, č. 1 (Březen 2002), s. 32-34. - : Bartoň QSV České Budějovice, 2002. ISSN 1211-2011
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá komunikácia * komunikácia marketingová * zákazníci * organizácie * informácie * riadenie kvality * normy kvality * ISO 9001:2000
    AnotáciaV ISO 9001:2000 je zákazník začiatkom i koncom organizačného procesu. Pojednanie o rozhodujúcej dôležitosti externej komunikácie so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.