Počet záznamov: 1  

CRM nie je všeliek

  1. Názov CRM nie je všeliek
    Autorské údajeJana Stovíčková
    Autor Stovíčková Jana
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 12, č. 42 (17. októbra 2002), s. 46-47. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * ceny * výrobky * trh * vývoz * značky výrobkov * Slovensko * systém CRM
    AnotáciaPrednáška Philipa Kotlera - marketingového učiteľa o vzťahu k zákazníkom. CRM nie je nevyhnutnosťou, ako si v dnešnej dobe udržať zákazníkov. Výhody a nevýhody CRM. Nie vždy je rozumné chcieť si udržať všetkých zákazníkov. Kotler neodporúča znižovať ceny, prikláňa sa k rozširovaniu služieb a zvyšovaniu ich hodnoty pre zákazníka. Uvádzanie výrobku na nový trh.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 40-51 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.