Počet záznamov: 1
Mladí ako zázračné premeny
Názov Mladí ako zázračné premeny Autorské údaje Júlia Sobinovská, Miroslav Švec Autor Sobinovská Júlia Spoluautori Švec Miroslav Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 10 (október 2002), s. 16-17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá nákup * mladiství * značky výrobkov * prieskum spotrebiteľský * Slovensko Anotácia Výsledky prieskumu o nákupoch, o rozhodovaní pri nákupoch, o dôležitosti značky pri rôznych druhoch tovarov u tínedžerov /od 15 po 26 rokov/. Typ predajní, v ktorých najčastejšie nakupujú, kedy vykonávajú nákupy, ktorú značku považujú za "svoju". Ambície, úspechy, sny, spotrebiteľské zvyklosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 7-12 +8 príl.
článok
Počet záznamov: 1