Počet záznamov: 1  

Európania si značky vyberajú spontánne

  1. Názov Európania si značky vyberajú spontánne
    Autorské údajeAnna Gajdošová
    Autor Gajdošová Anna
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 8, č. apríl 2003, s. 28-29. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum spotrebiteľský * značky maloobchodné * spotrebitelia * porovnanie medzinárodné * Slovensko * Európa
    AnotáciaVýsledky celoeurópskeho prieskumu dôvery v spotrebiteľské značky, inštitúcie, oblasti vládnej politiky a jednotlivé profesie, ktorého sa Slovensko zúčastnilo už po tretíkrát. Najdôverihodnejšie značky na Slovensku a ich porovnanie s rokmi 2002 a 2001. Porovnanie najdôverihodnejších značiek na Slovensku, v ČR, Maďarsku a Poľsku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.