Počet záznamov: 1
Marketingový výskum ako podmienka úspechu na trhu
Názov Marketingový výskum ako podmienka úspechu na trhu Autorské údaje Eva Letovancová Autor Letovancová Eva Zdrojový dokument Vzdelávanie dospelých : časopis pre teóriu a prax výchovy a vzdelávania dospelých. Roč. 8, č. 1 (2003), s. 23-29. - Bratislava : Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých v SR, 2003. ISSN 1335-2350 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.378 - Obchodná sieť Heslá výskum trhu * prieskum trhu * marketing * metodika * získavanie informácií * spracovanie dát Anotácia Postupnosť krokov a oblasti, ktorým je potrebné venovať sa v súvislosti s vlastným marketingovým výskumom. Analýza a definovanie marketingového problému. Vyhľadávanie existujúcich marketingových informácií. Spracúvanie informácií. Výber cieľovej skupiny. Získavanie údajov od cieľovej skupiny (príprava dotazníkov a rozhovorov). Spracovanie výsledkov výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1