Počet záznamov: 1  

[Marketingový výskum]

  1. Názov [Marketingový výskum]
    Autorské údajerec. Mária Hasprová
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. Roč. 6, č. 17 (február 2004), s. 105-107. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582
    Recenz.dok. Marketingový výskum / Kornélia Richterová a kolektív. - Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * stratégia marketingová * nástroje marketingové * recenzie
    AnotáciaCieľom učebnice je poskytnúť a zhodnotiť špecifickú oblasť marketingového výskumu aj na Slovensku a vytvoriť tak základ - teoretickú, metodologickú a analytickú bázu pre ďalšie bádanie v oblasti marketingového výskumu. Učebnica približuje metódy relevantné pre všetky kroky procesu riešenia projektu marketingového výskumu - od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich analýzu a interpretáciu vyúsťujúcu do záverečnej správy.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 17-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.