Počet záznamov: 1
Výstavy a veľtrhy v komunikácii s trhom
Názov Výstavy a veľtrhy v komunikácii s trhom Preklad názvu Exhibitions and fairs in communication with market Autorské údaje Helena Labská Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 10. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá výstavy * veľtrhy * komunikácia * špecializácia Anotácia Nedostatočná pripravenosť firiem na veľtržnú komunikáciu na Slovensku. Súčasný vývoj výstavníctva na Slovensku. Charakteristika veľtrhov a výstav. Devalvácia pojmu "výstava". Rôznorodosť pri definovaní veľtrhov a výstav. Komerčné, nekomerčné akcie, virtuálne veľtrhy. Uprednostňovanie špecializovaných akcií, ktorých rozvoj podmieňuje stabilita a rast daného odvetvia. Výstavy a veľtrhy ako multifunkčné médium, ktoré v sebe skrývajú nové príležitosti pre interaktívnu komunikáciu s trhom. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01011-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1