Počet záznamov: 1  

Metodologické aspekty marketingu v ťažobnej organizácii

  1. Názov Metodologické aspekty marketingu v ťažobnej organizácii
    Autorské údajeAdriana Csikósová
    Autor Csikósová Adriana
    Zdrojový dokument Metodologické otázky systémovosti hospodárstva v úlohách teórie a spoločenskej praxe Slovenskej republiky 2002 : zborník z celoštátnej vedeckej konferencie. S. 154-158. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003 / Choluj Vladimír ; Vedecká konferencia Katedry hospodárskej politiky NHF EU v Bratislave ; Národohospodárska fakulta EU Katedra hospodárskej politiky. ISBN 80-225-1818-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 622 - Baníctvo. Bane. Ťažba nerastov a zemín
    Heslá priemysel ťažobný * magnezit * produkcia * svet * ponuka * dopyt * konkurencieschopnosť * stratégia marketingová
    AnotáciaOdvetvie magnezitu zo svetového pohľadu. Ročná kapacita výroby magnezitu. Západoeurópski výrobcovia surového magnezitu. Výrobcovia magnezitu z východnej Európy a Stredného Východu. Ponuka a dopyt magnezitu. Marketingový rozbor trhových segmentov magnezitu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.