Počet záznamov: 1  

Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh

  1. Názov Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh
    Autorské údajeNora Mikušová
    Autor Mikušová Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 299-301. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2007. ISSN 1336-3514
    Iné súvisiace práce Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh : dizertačná práca / Bratislava, 2007 ; Mikušová Nora ; Goga Marián ; Fakulta hospodárskej informatiky EU Katedra operačného výskumu a ekonometrie
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.8 - Operačný výskum
    Heslá práce kvalifikačné * výrobky nové * reklama * konkurencia * trh * metódy optimalizačné
    AnotáciaInformácia o zameraní a cieľoch dizertačnej práce, obhajoba ktorej sa konala 13.septembra 2007. V práci sú formulované a riešené modely dynamickej optimalizácie firiem v prostredí nedokonalej konkurencie.
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.