Počet záznamov: 1
Živé brandy
Názov Živé brandy Autorské údaje Saša Pribišová Autor Pribišová Saša Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Č. 14 (9. júla 2008), s. 58-59. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2008. ISSN 1335-4620 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * značky výrobkov * reklama * osoby fyzické Anotácia Budovanie identity ako značky sa môže osobnostiam zúročiť v popularite, svoj imidž môžu používať aj na marketingové účely a získať finančný či iný prospech. Zo spájania značky a známeho mena a tváre môže vzniknúť úspešný ako aj neúspešný business case. Známe tváre ťažia zo svojho zvučného mena rovnako ako produktové brandy. Živé brandy na Slovensku: Henrieta Nagyová, Martin Pyco Rausch a Eva Černá. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-15
článok
Počet záznamov: 1