Počet záznamov: 1  

Aplikácia princípov kvality v marketingovom manažmente univerzít

  1. Názov Aplikácia princípov kvality v marketingovom manažmente univerzít
    Preklad názvuApplication of the quality principles in the university marketing management
    Autorské údajeJana Nimrichterová, Jana Jurková
    Autor Nimrichterová Jana
    Spoluautori Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia : vedecký časopis. Roč. 1, č. 2 (2008), s. 114-125. - Košice : PHF EU Košice, 2008. ISSN 1337-6020
    PoznámkyVEGA 1/0493/08
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá školy vysoké * univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * kvalita * marketing manažment * hodnotenie pracoviska * hodnotenie práce
    AnotáciaProblematika aplikácie princípov kvality - ako nutnej súčasti marketingového manažmentu vysokoškolského vzdelávania. Aktivity MŠ v zameraní na zvyšovanie kvality univerzitného vzdelávania. Hodnotenie kvality vyskoškolského vzdelávania. Konfrontácia rankingov vysokých škôl.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00030-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2008: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF262 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.