Počet záznamov: 1
Vybrané aspekty marketingu v kontexte systému vzdelávania SR
Názov Vybrané aspekty marketingu v kontexte systému vzdelávania SR Autorské údaje Jana Jurková Autor Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students : Banská Bystrica, 13. jún 2008. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá vzdelávanie * školy vysoké * trhy * konkurencia * výhody konkurenčné * marketing Anotácia Vzdelávanie je služba, ktorá je poskytovaná na špecifickom trhu vysokoškolského vzdelávania. Trh vysokoškolského vzdelávania. Dopyt po vzdelávacích službách. V súčasnosti sa medzi jednotlivými vysokými školami vytvára konkurenčný boj o zákazníka - študenta.. Marketing a implementácia marketingovej teórie do praxe slovenských vysokých škôl je spôsobom ako upevňovať svoje postavenie na trhu a zároveň je faktorom pre získavanie konkurenčných výhod oproti konkurentom. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00052-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1