Počet záznamov: 1  

Špecifiká budovania Corporate identity v nefiremných subjektoch

  1. Názov Špecifiká budovania Corporate identity v nefiremných subjektoch
    Autorské údajeGabriela Ratkovská
    Autor Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009 : meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 25. jún 2009. S. 253-259. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá mestá * regióny * zdroje finančné * identita * identita podniková * imidž
    AnotáciaDefinovanie špecifík budovania Corporate identity nefiremných subjektov v porovnaní s podnikmi. CI je analyticky podrobený skúmaniu v jeho základných elementoch a využitím metódy porovnania medzi faktormi ovplyvňujúcimi budovanie CI u podnikov a nefiremných subjektov sa autorka zameriava na analogickú využiteľnosť poznatkov budovania CI u nefiremných subjektov. Špecifické faktory pôsobiace na tvorbu CI nefiremných subjektov.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01018-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.