Počet záznamov: 1
Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania
Názov Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania Autorské údaje Peter Filo, Júlia Lipianska Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Víno jako multikulturní fenomén : publikace vznikla z tematické mezinárodní interdisciplinární konference v Olomouci 23.-24.4.2009. S. 45-49. - Olomouc : [Univerzita Palackého v Olomouci], 2009 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * víno * marketing regionálny * študenti * projekty * Katedra marketingu OF Anotácia Víno a marketing. Prečo študenti marketingu pracovali s vínom. Víno ako didaktická pomôcka. Kategória EPC Odborné práce v zahraničných recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00054-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1