Počet záznamov: 1  

Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania

  1. Názov Marketing vína ako súčasť vysokoškolského vzdelávania
    Autorské údajePeter Filo, Júlia Lipianska
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Víno jako multikulturní fenomén : publikace vznikla z tematické mezinárodní interdisciplinární konference v Olomouci 23.-24.4.2009. S. 45-49. - Olomouc : [Univerzita Palackého v Olomouci], 2009
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * víno * marketing regionálny * študenti * projekty * Katedra marketingu OF
    AnotáciaVíno a marketing. Prečo študenti marketingu pracovali s vínom. Víno ako didaktická pomôcka.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00054-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.