Počet záznamov: 1  

Postoje zákazníkov k CRM

  1. Názov Postoje zákazníkov k CRM
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 58-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing vzťahový * zákazníci * predajcovia * výskum * Slovensko
    AnotáciaVýsledky výskumu, realizovaného na 260 domácnostiach z celého Slovenska a ktorý sledoval správanie rôznych zákazníckych skupín. Vysvetlenie podstaty pojmu - vzťah k zákazníkovi. Limity vzťahového marketingu z hľadiska zákazníkov. CRM z hľadiska zákazníka - empirický výskum.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00104-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.